Händelser RSS - Dalarna

lördag 12 december 2009

Gunnars Inlägg på Exilen 091212

Efter lång väntan så lyckades de alla uteslutna och avhoppade från SD få fram en hemsida.
Jag har ju pratat med Johan Rinderheim,hemsidan visar inte å ä ö korrekt samt trots en ,com domän hänvisas man till en typisk krånglig adress.De hänvisar bara till mobil nummer inte bra.
Inget plusgiro nummer verkar finnas bara ett bankgironummer.
Man laddar ner deras olika program punkter som PDF filer.
Det ska jag göra och länka till deras hemsida.
En annan märklig sak är att jag trots två försök inte lyckas skicka epost till johan.rinderheim@demokratiskallians.com det kommer bara i retur okänd mottagare.

Ja detta ska vara alternativet till SD ska sätta mig in i deras program först,men redan har jag kritiserat några småsaker.

En bra sak verkar vara att de vägrar dela in sig i det gamla tänkandet med blockpolitikens höger eller vänster.
De ska i varje enskild fråga bara se till landets bästa oavsett om de röstar med gammelpartiernas förlegade vänster eller höger partier.

Idag har man svårt att se skillnad på en kostymklädd moderat eller en kostymklädd socialdemokrat liksom lika kläderna är deras politik mycket lika.

När det gäller att omvandla det gamla etniskt homogena Sverige till en nation fullt av otrygghet,våld,rasblandning,knark och sexualbrott,mord och gängvåld mm så tävlar de i vem som är mest positivt inställd till öppna gränser där all dynga kan välla in.

Ingen bevakar våra gränser det strider mot EU:s lagar om hinder för handel och människor.

Min korta fråga på ett långt inlägg tror ni dessa utgör ett hot mot SD och deras goda möjligheter att efter över 20 år och utslängt folk och med mera PK stil komma in i riksdagen där de kommer bli ett helt utmobbade av alla gammel partier utan någon som helst möjlighet att påverka rikspolitiken???

SD har klarat utbrytare som Hembygdspartiet/Konservativa partiet och senast Nationaldemokraterna som gått tillbaka i de senaste valen så jag kan inte tänka mig att DA kommer från nystartat parti 2009 till ett riksdagsparti i valet 2010.

jag kommer ta upp deras program på Gjallarhornets program.

www.narradio.se 88mhz lördag kl 1700-1830

Ännu ett parti ja soffliggarpartiet brukar väl bli störst eller var det Kalle Anka kanske Anna Anka?

Nej vi säger som EAP Ut med kvackarna ur riksdagen!
Eller var det Ut med landsförrädarna ur riksdagen,de vill ha våra röster men allt de ska få är en spark i röven!

Idag var jag elak men vad tycker och vad tror ni om DA???




Gunnar Andersson Ej PK

www.natsol.se

www.gunnarandersson.blogspot.com

www.demokratiskallians.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen med din kommentar,vårda språket!